fredag den 5. februar 2010

Den uden knapper...

Istedet for at forholde mig til halvfærdige og latterligt-tæt-på-færdige projekter kom jeg til at starte noget nyt...
Dette er mit første forsøg ud i flerfarvestrik, og jeg kan til mit forsvar sige, at det runde bæretykke er nødvendig øvelse til et spændende designprojekt jeg arbejder på.
Men derfor skulle jeg nok alligevel få snøvlet mig sammen til at få strikket knaphulskanten på den ugletrøje...

Instead of finishing up projects that are already on my needles - some of which are ridiculously close to completion, I've started something new.
This is my first atempt at stranded knitting, and in my defence I'll say that it is neccesary practice for a design project I'm working on... Nevertheless I really ought to finish the button band on my Owls cardigan...

Ingen kommentarer: