søndag den 4. juli 2010

Den Sorte Død

Jeg har virkelig, virkelig prøvet at skabe noget af det her økologiske, sorte bomuldgarn. 
Først efter en opskrift hvor strikkefastheden endte helt i skoven og dernæst efter en anden der burde være lige i øjet og til sidst endnu en spæd start, indtil jeg endelig så i øjnene at...

... jeg synes det er hæsligt at strikke med sort bomuld.
Det suger strikkelysten ud af mig på nul-komma-fem hver gang jeg tager det frem, selvom garnet intet fejler og er fint og blødt og...,  men det går jo virkelig ikke. Verden er fuld af lækkert garn og fede opskrifter der kalder mit navn, så nu er skidtet pillet op og vundet op og er klar til at... komme bagerst i stash'en, men...

... hvis en anden skulle have lyst til at give garnet et godt hjem, så er det billigt til salg: 10 nøgler til 10 kr. stk. :)

Ingen kommentarer: