tirsdag den 6. juli 2010

Kreativ på nye måder


Idag er det min Jons fødselsdag og han har længe drømt om en helt bestemt tatovering inspireret af en han så engang. Grunden til at ideen hidtil ikke er blevet ført ud i livet, har noget at gøre noget med den der nål, tror jeg...
Men jeg greb chancen nu den bød sig og tegnede min fortolkning at den giraf han havde set (først i hånden og dernæst i et grafikprogram på computeren), bookede en tid hos Miks Tattoo og pakkede det hele fint ind.
Og derfor sidder der nu en giraf på min elskedes arm, som jeg har tegnet til ham. Det gør mig glad.

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Det kalder jeg en personlig gave. Sjovt og anderledes motiv. Flot og enkelt.

Sarah sagde ...

Hvor er den flot!!
Og sikke en fantastisk gave (både for ham og dig).

Signe sagde ...

Tusind tak skal i have :)

Stine sagde ...

Den er virkelig fantastisk.
Du er for sej Signe. Og det er Jon også..wauv altså.