fredag den 23. juli 2010

På onsdag

På onsdag tager jeg til London, hvilket er fedt i sig selv. Jeg elsker London og savner tit byen hvor engang boede.
Men det er 1.000 gange bedre end det, for jeg skal nemlig til London for at deltage i Knit Nation



Jeg glæder mig som et lille, stort barn til 3 dage med uanede mængder strikkenørderi, spændende strikkeundervisning og afsindigt lækkert garn.  Og hele showet slutter af med en fest afholdt af selveste Ravelry.
Det bliver fantastisk, bare helt fantastisk.

5 kommentarer:

lykkefanten sagde ...

Hav en rigtig god tur!!! Jeg er slet ikke misundelig, nej nej ;)

Nanna sagde ...

Hold da fest hvor er jeg misundelig, men ha' en fantatisk tur alligevel ;-)

Anonym sagde ...

Ahh, det bliver bare så fedt!! Fantastisk combi m både strik og London. Hav skøn tur :-) kram Charlotte

Lou sagde ...

Ej, det lyder da helt vildt fantastisk!! Jeg glæder mig til detaljeret rapport og billeder, når du kommer hjem igen - RIGTIG god tur! :-)

Signe sagde ...

Weee! Tak søde damer :)

Jeg GLÆDER mig