mandag den 19. juli 2010

Prikker


Vi er endelig kommet seriøst igang med at skabe det fede legeværelse vi (eller jeg...) har drømt om og planlagt siden vi flyttede hertil for 1½ år siden. Det er en fed og sjov proces og jeg tror resultatet bliver super fedt. Faktisk er jeg så begejstret for at være kommet igang og få først nogle af mine mange ideer ud i livet, at jeg har slet ikke kan lade være med at dele det hele herinde. Måske bliver det en hel lille serie.
Første ting der er blevet færdig er en simpel vægdeko... eller dørdeko.

En dejlig dame lod mig engang arve nogle ark vinyl i fine farver. Desværre gik jeg helt i selvsving og fik alle mulige vilde, komplicerede ideer til hvilken stor kunst de kunne blive. Det hele blev så omsiggribende, at jeg aldrig rigtig fik ført det ordenligt ud i livet. Og imens lå det fine vinyl og kedede sig på en hylde.
Og nu kom der så gang i projekt legeværelse og jeg fik lyst til at kappe linerne til de flyvske ideer, og bare gøre noget helt enkelt og hurtigt.
Cirkler. Masser af cirkler

Og skydedøren ind til legeværelset med grimme ar efter overivrig fjerning af halvfærdig vægdeko 

Ta daaa! Prikker. Masser af glade prikker.

Sjovt, hurtigt og meget tilfredstillende - og så var ungerne med til det hele

2 kommentarer:

lykkefanten sagde ...

Det ser hyggeligt og festligt og indbydende ud! Lige den rette stemning til et legeværelse ;)
Kh Karen

Signe sagde ...

Tak, Karen :)
Jeg synes også det er blevet ret fint