onsdag den 10. november 2010

Alt for spændende

Har du lyst til at være med i min giveaway, så kan du klikke her:

 ●  

(english translation below)
Jeg bliver lige nødt til at dele denne fantastiske nyhed med nogen:
Min mor er netop kommet hjem fra New York, og havde givet mig lov til at give hende en garn-ønskeliste med. Jeg gjorde meget tydeligt, at det altså kun var hvis hun kom forbi en garnbutik, og alligevel har hun været på garnmission og travet rundt. Søde mor.
Heldigt for mig fandt hun en garnbutik, som hun desværre ikke husker navnet på, men som vist havde været super lækker. Og hun har købt mig et nøgle af hver af de 2 øverste garner på min liste, sagde hun.
Jeg har lige tjekket min liste, og de to øverste er




Weee!
Jeg ved endnu ikke hvilke farver hun har valgt, og dét er jo virkelig spændende. Faktisk føles det lidt som om juleaften falder tidligt i år. På lørdag faktisk.

I have to share this with someone:
My mom has just returned from a trip to New York, and she let me give her a yarn wish list to take along. I made it very clear that it was only if she happened to come across a yarn shop, and yet she took it upon herself to go on a complete yarn mission. My sweet mom.
Luckily she did find a yarn shop, which she unfortunately does not remember the name of, and she told me that it was a gorgeous one. And she bought me a hank of each of the 2 yarns at the top of my wish list.
I just checked the list, and they are Madelinetosh Tosh DK and Malabrigo Silky Merino. Squeee!
I don't know what colorways she's picked, and the suspense is killing me.
I feel like christmas is coming very early this year. On saturday in fact.


Ingen kommentarer: