mandag den 8. november 2010

En Pang! giveaway

Jeg nyder at følge med i nogle af de mange spændende og smukke kreablogs der efterhånden findes, og elsker når der er giveaways (eller konkurrencer, om man vil). Det er så hyggeligt at sidde og drømme om hvis man vandt.
Forleden gik det op for mig, at nu hvor jeg har startet en lille butik med strikkeaccesories på Amio, har jeg rent faktisk selv noget jeg ville være stolt over og glad for at give væk, og derfor har jeg besluttet at afholde min egen lille giveaway.

Præmien er et sæt deluxe maskemarkører fra Pang! på Amio.

Reglerne er som følger:
  • Du deltager med 1 lod, hvis du efterlader en kommentar til dette indlæg.
  • Du deltager med et lod nr. 2, hvis tilmelder dig som fast læser af min blog, eller allerede er det (og fortæller mig om det i kommentarerne).
  • Du deltager med et 3. lod hvis du fortæller om min giveaway på din egen blog.
Festen slutter den d. 26. november, hvor jeg trækker lod blandt alle der leger med.

Det her er spændende og sjovt, men jeg må indrømme, at jeg ikke overhovedet ved hvad jeg skal forvente eller håbe på.
Alligevel har jeg, fordi jeg er optimist og vældigt god til at shoppe, købt ind til en ekstra hemmelig gave, som jeg smider med i puljen, hvis der nu skulle blive mange at trække lod imellem.

39 kommentarer:

Kat sagde ...

Gud Jesus, hvor er de fede! Dem vil jeg virkelig gerne vinde:) Deltager glad med 2 lodder, og håber det bedste!

Fru Tuck Lind sagde ...

Hey, jeg vil gerne være med, 3 lodder fra mig!

Camilla sagde ...

Ej hvor er de flotte! Dem MÅ jeg bare eje, nu hvor jeg skal igang med de vilde projekter i mønster :-)
Deltager med 3 lodder!

Ina sagde ...

Jeg nøjes lige med to lodder i første omgang... jeg er for træt til at linke på min i øvrigt ret inaktive husmorblog lige nu. Kh Ina

bagheraa sagde ...

Superflotte, og lige mine yndlingsfarver! Jeg tager 2 lodder

Nanna sagde ...

Jeg vil gerne bede om 2 lodder ;-) Tak fordi du deler.

Malene fra Brombleberries sagde ...

UUjj, jeg er jo lige begyndt at strikke og da jeg strikkede en hue gik det op for mig, at jeg mangler netop sådan nogle. Så jeg skal have 3 lodder!

Dieuwke sagde ...

Ih, hvor er de fine! Jeg vil gerne deltage med to lodder - har lige tilføjet din blog til min RSS liste i Outlook, du har mange fine indlæg!

lykkefanten sagde ...

Det er nogle smukke markører!

Jeg er med for to lodder ;)

Anja sagde ...

2 lodder til mig tralalulalej :)

christunte sagde ...

Jeg vil også være med! 2 lodder, tak...

susanne sagde ...

Jeg har aldrig ejet en maskemarkør, plejer at bruge garnstumper, men dine er så smukke, at jeg bare må gøre forsøget.
Deltager med 2 lodder, og forsøger at tilmelde mig som fast læser.

Mormorstrik sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

Lene sagde ...

Hold da op hvor er de fine, vil gerne være med, med 3 lodder.

Irene sagde ...

Utroligt fine maskemarkører! Jeg er med på 2 lodder - har netop tilføjet mig som fast læser af din blog:-)

Charlotte T sagde ...

jeg deltager så med to lodder - vil mægtig gerne vinde de flotte markører!!!

Onkel Anne sagde ...

lækkert! Det kunne jeg virkelig godt bruge!
Jeg smider to lodder i puljen :)

Micha sagde ...

Jeg ville elske at vinde, mangler maskemarkører fordi jeg ikke har kunnet finde de rette, men må altså sige nøj hvor er dine fede :)
Håber håber håber - med 2 lodder :)
KH Micha

Mette sagde ...

Halløj de er da noget finere end mine lilla plasticnogen fra Netto :-D 2 lodder til mig, tak :-) mette

Pia sagde ...

Hvor er de lækre - dem ville jeg virkelig gerne vinde - maskemarkørerne står jeg lige om mangler til mit næste projekt :-)
kh Pia

Pia sagde ...

ps - 2 lodder :-)

Sarah sagde ...

Weee. Er med på 3 lodder ;O) (og håber at jeg vinder)

Trine sagde ...

Så super fede Signe . 2 lodder til mig. og jeg krydser fingre!!!

Astrid sagde ...

Hvor er de bare fine! Dem gad jeg godt at eje.

TrineAS sagde ...

hvor er det altså nogle smukke ting du laver Signe. Et lod til mig tak

Anne sagde ...

Rigtig flotte maskemarkører :-)

Lou sagde ...

Yay! Jeg skal være med, skal jeg! 3 lodder i puljen til mig - er fast læser via rss feed (kan ikke finde andre muligheder?). :-)

Kat sagde ...

2 lodder til mig, please. Og saa kan det da vaere jeg skulle laere at strikke noget hvor man skal bruge saadan nogle:)

ettej sagde ...

Vil da gerne deltage, så 3 lodder til mig

House of Hesselberg sagde ...

Iiih, hvor er de fine :) Jeg er med på 3 lodder :)

Kh Dorte

Marianne sagde ...

Super fede maskemarkøer. Jeg deltager med 3 lodder. Hvis du tjekker så har jeg også en Give away på min blog, du er velkommen til at deltage.

Stine sagde ...

Yes - jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder i din giveaway.
De ser vildt smarte ud de maskemarkører.

morslille sagde ...

Tænk jeg anede ikke at der fandtes noget så genialt som maskemarkører og jeg har ellers strikket rigtigt meget gennem tiden.
3 store lodder til mig.
Hilsen Charlotte

Marie Svendsen sagde ...

Fin fin blog du har her.
Er hermed tilmeldt dit RSS feed og har lavet lidt reklame på min egen.
Tjek det ud:
http://knitr.tumblr.com/

Marie Svendsen sagde ...

Hov… Skrev forkert i adressen. Flot Marie!
http://knitr.tumblr.com/

Familien Borup sagde ...

2 lodder og et spinkelt håb til mig ;)

mette b sagde ...

Det er jo dem, jeg mangler til it strikketøj lige nu! 3 lodder til mig :)

Marianne sagde ...

wauw - kan vist lige nå det - 2 lodder tak :)
kh

Signe sagde ...

Så blev det den 26. november og kommentarerne er lukket.
Tusink tak til alle der deltager, hvor har det været skægt :)

Og om lidt trækker jeg lod DA-DA-DAAAAM!