søndag den 21. november 2010

Færdig! Herre produktiv

Har du lyst til at være med i min giveaway, så kan du klikke her:

 ●  
(english translation below)
Det er ikke nemt at fange et billede af Hr. Søn med ny hjemmestrikket halsedisse på når han er i børnhave i de få halvlyse timer vi har i disse dage. 
Heldigvis blev det endelig weekend og Hr. Fjollehoved er hjemme. Dobbelt dejligt. 
Og han er glad for den og for de farver han valgte.
Opskrift/Pattern: Hjemmeimporviseret med helt almindelige raglanudtagninger
Garn/Yarn: Samme gode, gamle Peruvian Highland Wool som den meget orange hue


●●●
Strikkemagterne rottet sig sammen mod mig!
Det startede med noget fantastisk grønt Navia-garn, som jeg vandt til julepakkenlegen. Jeg elsker grøn.
Så strikke Anja den fantastiske superjulede julehue, og juleliret begyndte at indtage gader og butikker allevegne.
Så kon gråvejrsdagene, og gav mig umættelig farvehunger
Og pludselig finder jeg mig selv på vej ned i den lokale garnbutik efter noget julerødt Navia-garn, så jeg kan omdanne min farveladehue til en julehue.
... og et døgn senere sidder denne kækt på mit hoved... Hvad skete der lige?!
Opskrift/Pattern: From Norway with Love fra Pickles
Garn/Yarn: Navia Duo


It is not easy to capture a half decent photo of Mr. Son wearing his new cowl when he is at the kindergarten during the few semi-daylight hours the we have these days.
Fortunately the weekend finally arrived and Mr. Sillyhead is at home.
And he is happy with the cowl and with the colors he chose.

●●●

The Knitting Powers conspired against me!
It started with something amazing green Navia-yarn, which I won. I love green.
The Anja knitted the Super christmassy Christmas hat and all of the Christmas stuff began to invade the streets and shops everywhere.
Then came the dark, overcast days that gave me the insatiable color hunger.
And suddenly I find myself going down to the local yarn shop for some red Navia yarn, so I can convert my colorful hat project to a Christmas hat project.
... and a day later that sits merrily on my head... What happened?!

3 kommentarer:

Anja sagde ...

Den er virkelig fantastisk! (Messer et sagte 'Bjældeklang, bjældeklang..)

Stine sagde ...

Wauv hvor er den bare smuk<3

lykkefanten sagde ...

Super produktivitet og skønne sager!!!

Er ret vild med huen, men må hellere strikke en halsedisse til sønnike først ;)