fredag den 10. december 2010

Happy happy happy

Nu skete det. Mit allerførste strikkedesign er blevet udgivet, sådan helt officielt. 
Jeg er SÅ glad.
It has happened. My very first knitting design is now officially published. 
I'm SO happy.
Må jeg præsentere Aksel, en strikket vest. Båret af min dejlige søn Aksel.
May I present Aksel, a knitted vest. Worn by my lovely son Aksel.

Petite Purls vinter-udgave er gået live nu, og det er dér mit design er at finde, sammen med en stribe andre, super fine børnetøjsopskrifter.

Vil du se mere kan opskriften ses her hos Petite Purls og opskriften har også sin egen side på Ravelry. Hvor SEJT er det lige.

● ● ●

Petite Purls winter issue 2010 has gone live just now, and this is where my design can be found. Along with a bunch of other gorgeuos childrens wear knitting patterns.

If you want to see more, the pattern can be found here at Petite Purls, and the pattern also has its own page on Ravelry. How cool is that. 

4 kommentarer:

Lou sagde ...

Signe, det ER ret så sejt!!! (Mangler respekt-smiley!) Jeg skal helt sikkert strikke sådan én til Ville; så fin er den! Du er dygtig og sej, er du! Mere mere mere! :-D

lykkefanten sagde ...

Stort tillykke! Det er for sejt ;)

Den er altså også rigtig, rigtig fin og din søn er da den dejligste model!

Camijo sagde ...

Tillykke, det er da virkelig sejt!

Stine sagde ...

tillykke med det. Så dejligt for dig<3