torsdag den 20. januar 2011

Guess My Mood

(english translation below)

Jeg har været en mægtigt glad strikkedame den sidste tid, og det afspejles også tydeligt i de ting jeg går og nusser med.


Pludselig forekom det helt uimodståeligt at lave disse nye Pang! maskemarkører.


Inspirationen bobler og syder i min strikkehjerne, og humøret steg endnu en tak når en sending af det super lækre garn, som var gnisten til ny en idé ankommer til min dør. 

Så nu må jeg tilbage til pindene!

farverne skal altså ikke bruges sammen, don't worry!

• • •

I've been a very, very happy knitting lady lately, and this is clearly reflected in the things I'm working on.

I suddenly had the irresistible urge to make these new Pang! stitch markers.

Inspiration is bubbling and fizzing in my knitter brain, and my mood lifted even higher when a shipment of the gorgeous yarn that sparked an idea arrived at my door.

So now I have to get back to my needles!

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Smiler sjovt nok, kunne jeg godt se de to farver sammen... fairisle, rød bund noget sparsomt mønser i den ferskenfarvede (den er sådan lidt fersken ikke?)
De er søde dine maskemarkøre, kan man købe når vi ses igen?

Marianne sagde ...

hej Signe

super smarte markører.. hvis ikke der havde været tekst ville jeg ha' troet det var små øreringe :)
Hvis du kigger forbi ... har jeg tilladt mig at tagge dig i en award :)
kh♥

Signe sagde ...

@Charlotte: Jeg tror der må være seriøs forskel på farvevisning på din og mi skærm. Garnet er mørk rødlilla og jordagtig orange, men jeg nu stadig du har ret i at det kunne fungere som fair isle så længe en af farverne havde stærk dominans. Hvis det hedder sådan...

Jeg tager markørerne med næste gang vi ses :)

@Marianne: Tusind tak for awarden! Jeg går lige og tygger på den :)