mandag den 3. januar 2011

Happy New Year


Jeg har været i sommerhus med min familie over nytåret. Ude i det smukke vinterland. Det var skønt og afslappende, og nu er det dejligt at være hjemme igen - og tilbage på min savnede iMac.

På min feed reader (måden jeg holder mig opdateret med mine favoritblogs) har jeg læst en masse fantastiske tilbageblik over året der er slut. Det er super inspirerende, hyggeligt og tankevækkende, og egentlig havde jeg også tænkt på selv at lave noget i den stil...

Men når jeg mærker efter nu, kan jeg mærke at jeg slet ikke har lyst til tilbageblik. Jeg vil meget hellere kigge fremad, og så jeg er så klar på at tage fat på et nyt ubeskrevet år.

Så nu må jeg tilbage til strikkepindene, så jeg kan omdanne nogle af mine drømme for 2011 til realiteter.

Vi ses senere!



I've been away in a summerhouse with my family since just after Christmas. Out in the lovely winter wonderland. It has been so lovely and relaxing. And now it's good to be back home - and back on my much missed iMac.


On my feed reader (the way I keep up with my favorite blogs) I've been reading lots of reviews of the year just ended. They're wonderfully inspiring and fun, and originally I'd thought about doing a post of that kind too...


When I think about it now though, I just don't feel like writing about the past. I'd much rather look to the future, and I'm so excited about starting this blank page of a year. 2011.


So now I have to get back to my knitting needles, so I can transform some of my dreams for 2011 to realities. 


See you later!

Ingen kommentarer: