torsdag den 27. januar 2011

Therapeutic Knittng

Der er intet som lidt strikketerapi til at sætte januars mørke i det rette perspektiv (beklager det forvanskede strikketøj, men det er hemmeligt).



Nothing like a bit of knitting therapy to put Januarys darkness in the right perspective (sorry about the distorted knitting. It's secret).


◆ ◆ ◆


På billedet kan man også se en lille æske, som lige passer i størrelsen til mine maskemarkører. Jeg har sat en til salg på Pang!
Jeg tror måske jeg stenciller et lille P! på dem. De trænger til lidt farvepang.



On the picture at the top of the post you also see a tiny tin which fits the size of my stitch markers. A few of them are up for sale on Pang!
I think I might stencil a little P! on them. It needs a color pang.

2 kommentarer:

Dieuwke sagde ...

Er de allerede solgt? Jeg kan ikke finde dem på din butik..

Signest sagde ...

Ja, det er rigtigt. Jeg er blevet bedt af Amio om at tage dem ned fordi de ikke er håndlavede. Jeg arbejder på et fint design med logo til dem, og så kommer de op så hurtigt som muligt. Beklager!