søndag den 6. februar 2011

First Prototype

Jeg er gået igang med at arbejde på en idé jeg fik. En idé der handler om grafisk strikke-tryk og fede projekttasker.
Min gode ven havde fødselsdag idag, og jeg tog endnu et lille skridt i retning af, at føre min idé ud i livet, så jeg kunne give hende den i gave. Den første prototype.


I've started working on this idea I had. An idea about a graphic knitting print and cool project bags. 
Today was my good friends birthday, and I took another little step towards bringing my idea to life, so I could give it to her as a present. The first prototype.

4 kommentarer:

lykkefanten sagde ...

Fedt print!!!

Charlotte sagde ...

Grafiske strikke tryk er en super ide. Er det stencil, eller?

Hvad med en strikkepose, der også er en opskrift... Altså et diagram trykt på posen?

Jeg overvejer lidt at lave mere stencil på strik, har lavet det på en enkelt opskrift en gang for længe siden.

Anonym sagde ...

Den er bare så fin Signe og jeg nyder den her på mit bord :-)

Signest sagde ...

Mange tak, Karen :)

Tak, Charlotte. Nej det er et serigrafisk tryk ;)

Hvor er jeg glad for, at du er glad for den C :)