søndag den 27. februar 2011

A New Pattern


Jeg har designed en ny strikkeopskrift, som er lige på trapperne. Den hedder Vega Sweater og den er skrevet på opfordring af en sød veninde, som manglede en strikkeopskrift til en relativt tynd babytrøje til sin lille lækre baby.
Opskriften kommer til at findes på både dansk og engelsk og jeg vil sælge den via Ravelry, men først skal den lige teststrikkes og tech edit'es (ja sorry, igennem en teknisk redigering, hedder det vel), så jeg kan være sikker på den er fejlfri og let at følge.

Jeg er mega spændt på og glad for at jeg nu snart kan sætte min første selv-udgivne opskrift til salg.

• • •

I've designed a new knitting pattern, which is just about finished. It's called the Vega Sweater and I made  it on invitation of a dear friend who was looking for, but could not find a pattern she liked for a relatively thin baby sweater.
The pattern will be published in both English and Danish via Ravelry, but first it has to be test knit and tech edited, so I can be sure it is without flaws and is easy to follow.


I'm super excited and happy that I'll soon be able to self-publish my very first pattern.

4 kommentarer:

Lou sagde ...

Synes totalt godt om! ;-) (og glæder mig til at teststrikke - kom nuuuu garn!)

Camilla Ramsggard sagde ...

den er så fin... øv øv at det ikke er i str 2 år... :)

Signest sagde ...

@Louise: Tark! Håber garnet kommer mandag :)

@Camilla: Den findes skam i str. 2 år. Det er den største størrelse ;)

Camilla Ramsggard sagde ...

ai... den kan være jeg helre må købe det... når jeg lige får et par strikket viggo færdig.. :)