torsdag den 24. marts 2011

A happy knitter

english translation below

Jeg er simpelthen så glad over den varme modtagelse Nova kjolen har modtaget, og svæver rundt på en blød, ulden sky af glæde i disse dage. Mange tak skal i have!

Igår fangede jeg også dette billede af de to bedste veninder med deres forårs-bedste-venner-huer .


Og her til formiddag har jeg lavet et prøvetryk på en sort t-shirt, som blev ganske fint. Ikke nær så skarpt som tryk på hvid t-shirt, men det skyldes at trykfarven ikke er den samme.
Mine tryk er stadig ujævne og uperfekte, men jeg synes (og håber i alle også synes), at det er charmen ved det håndlavede.

En tilføjelse: Jeg er ikke rigtig tilfreds med trykket, så jeg har bestilt noget bedre blæk hjem fra UK. Håber de er bedre.


I am just so happy that the Nova dress has been received to warmly. I'm floating around on a soft, woolly cloud of happiness these days. Many thanks!

Yesterday I caught this picture of the two best friends with their spring best-friend-hats on.


This morning I made ​​a test print on a black t-shirt which was quite nice. Not nearly as sharp as the print on the white t-shirts, but this is because the ink is different.

My printing is still flawed and very imperfect, but this, I think (and hope you all think), is the charm of handmade things.


ETA: I'm not really happy with how the print turned out, so I've ordered some better inks from the UK. Hope that does the trick.

2 kommentarer:

Char lotte Kaae sagde ...

Smiler lækkert... den hvide har du fået rigtig flot frem på den sorte... Ved at det er svært, selv med den til sort. Godt arbejde

Anonym sagde ...

Sweetipies :-) C