søndag den 20. marts 2011

A Mild Case of Startitis

Det er ikke fordi jeg ligefrem mangler projekter at strikke på, men alligevel fik jeg sådan trang til at starte noget nyt. Det er i virkeligheden nok det folk kalder startitis (og med folk mener jeg naturligvis strikkere) og det har jo nok at gøre med, at jeg lige har siddet og strikket strikkeprøve med det überlækre Wollmeise lacegarn og syntes den stund det tog var alt for kort.
Det har også noget at gøre med et hemmeligt projekt, som fylder meget i mit hoved, men som jeg ikke kan gå igang med endnu.

garnet er Madelinetosh Tosh DK i Logwood

Hvorom alting er, så har jeg hevet et nøgle super lækkert garn ud af gemmerne og er gået igang med et lille hyggeprojekt. Bare fordi jeg kan.
Og så fik jeg også mulighed for at prøve de nyeste maskemarkører jeg har lavet. Og nu hvor jeg har fået taget billederne, kan jeg sætte dem til salg på Pang!



De er lidt blidere i farverne end hvad jeg hidtil har lavet, men jeg kunne bare ikke stå for de smukke tjekkiske glasblomster da jeg så dem.


It's not as though I lack projects to knit on, but still I got this urge to start something new. This is probably what people call Startitis (and by people I mean knitters, naturally) and it probably also has to do with me knitting the Spriteling swatch in the the über delicious Wollmeise lace yarn. The time it took was too short, and I want more. 


It probably also has something to do with a secret project that looms large in my head, but which I can't start yet.
So I've pulled a hank super delicious yarn out of hiding and have started a tiny new project. Just because I can.
This also meant that I got a chance to try the new stitch markers I made. And now that I've taken the photos, I can put them up for sale on Pang! too.


They are a little more muted color-wise than what I have done so far, but I just could not resist the beautiful Czech glass flowers when I saw them.

1 kommentar:

Char lotte Kaae sagde ...

LOL startitis er der bare ingen anden kur for end CNP (Co New Project.
Grøn rød kombi... savl... (Homer Spimson way) de er for skønne...
De finger løse... Mums, og det er jo lige tiden til at bytte lidt ud fra de varme luffer.