torsdag den 3. marts 2011

A Tribute to the BSJ

Jeg kunne ikke lade være med at lave denne lille hyldest og "mikro-trin-for-trin" om den Baby Surprise Jacket jeg netop nu er ved at lægge sidste hånd på. 
Der er bare noget meget fascinerende og lidt magisk ved den forvandling den undergår fra strikkeblob til striktrøje.


I couldn't help myself, I just had to make this little tribute and "micro tutorial" about the Baby Surprise Jacket that I'm just now completing.
There's just something so fascinating and a little magical about the transformation it undergoes from knitted blob to tiny cardigan. 

6 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Prøv lige at hør her, du er sat'me for sej, dette er mega cool... Jeg deler den lige ud i verden på Face og blog...

Seje Signe

Pænt træt af det ikke lige var mig der fik den ide... ;-)

Charlotte sagde ...

This is fantastic. I now have to find some babies to knit for!

christunte sagde ...

Ha ha - jeg er da sikker på, at Elizabeth herself havde elsket det!
Virkelig godt lavet. (Og musikken er perfekt!)

Dieuwke sagde ...

Fantastisk :o)

Karen sagde ...

hehe cool video..og trøje!

Signest sagde ...

Tusind tak for de søde kommentarer!!!

Del endelig løs :)