onsdag den 6. april 2011

Big Black T-shirt

Jeg fik nye og meget bedre trykfarver hjem fra "udlandet", så nu kan jeg også trykke sorte t-shirts på den fede måde. Jeg havde bare ikke lige nogen i den rigtige størrelse der kunne stå model, så i får lige en i oversize look


Så snart jeg får nølet mig sammen (sikker imorgen tidlig), starter jeg også salg af t-shirts'ne via min lille Pang!-butik på Amio. Og ved samme lejlighed lægger jeg disse lidt-større-end-mini dåser op, som jeg har lavet. De passer i størrelsen til de små glas blomstermarkører. Og nåle og andet godt-at-have-med-sig strikkegear i samme størrelse.



I bought some new and better inks from "abroad" so now I can also print good looking black t-shirts. I didn't have anybody of the appropriate size to hand who could model it, so I ended up going with the oversize look.

As soon as I get it together (probably tomorrow morning), I'll also start selling the t-shirts through my little Pang! shop at Amio. And at the same time I put these slightly-larger-than-mini tins up. They are large enough to hold the small glass flower stitchmarkers. And needles and other good-to-bring-along knitting gear of similar size.

1 kommentar:

Charlotte Kaae sagde ...

Smiler hvor er hun sød i sin nye kjole ;-)

Dåse guf, må have den - ja og selvfølgelig en sort t-shirt.