tirsdag den 12. april 2011

Bleugh!

Jeg har været så syg at jeg ikke engang har strikket. Så er det slemt. Og derfor kan jeg ikke dele noget nyt strik med jer. Men det er jo kedeligt.
Så derfor vil jeg dele en lille tegning af et design jeg er ved at færdigbearbejde. Det er sjovere.



Dette er en hættetrøje. Den hedder Vitus
Den kommer i str. 2 - 16 år og den strikkes på pind 5½
Vitus strikkes oppefra og ned i et stykke. Det eneste der skal sys er lommerne.
Man får valget mellem knaplukning eller lynlås.
Jeg arbejder på en grundig lynlås-i-strik-vejledning...

Beklager denne staccato skrivemåde. Virusen har min formuleringsevne.

• • •

I've been so ill that I haven't even been knitting. That's pretty ill. And therefore I have nothing new to share with you. And that's just boring.
So I want to show you this drawing of a design I'm working on. That's a bit more fun.


This is a hoodie. It called Vitus.
It will be in size 2 - 16 years and knit on 5,5mm / US 9 needles
Vitus is knit from the top down. Seamlessly. The only thing that needs sewing is the pockets.
There will the option between zipper or button closing.
I'm working on a step by step tutorial for sewing in a zipper...


I'm sorry about the staccato writing style. The virus has my writing skills.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Spændende, glæder mig til at se den færdig og måske få lov til at afprøve den søde model :-)
Håber heldbredet bliver bedre snart. :-)

Ulla V. sagde ...

Det er ikke sjovt at være så syg - gid du snart er ude over virus og den slags ubehageligheder.

Den ser virkelig godt ud din nye model. Super smart med lynlås, lommer og hætte. Og en lynlås i strik forklaring lyder himmelsk. ;)

Rigtig god bedring. :)

Camilla Ramsggard sagde ...

den ser fin ud... og er det med saddelbag(hedder de skuldre ikke det?? ) så er jeg sikker på det lige et et sommer projekt for mig ;)