tirsdag den 31. maj 2011

Lumbago

Jeg skal selvfølgelig også vise hvad jeg selv lavede på det lille kursus i frihåndsbroderi. Jeg er på ingen måde tilfreds med det, men det gjorde det det skulle: Min broderi-mojo er tilbage.


Godtnok har jeg ikke kastet mig over hjertet, men har istedet fået ideer til et par andre projekter. Her er det jeg startede på inden jeg gik i gulvet bogstaveligt talt med et slemt hekseskud. Lige nu er alt krea så godt som umuligt, både pga. ryggen og pga. de stærke piller :(


Naturally I should also show what I made at the embroidery course. I'm in no way happy with it, but it served its purpose. I now have my embroidery mojo back.


I haven't gone back to the heart, though, but have instead had ideas for a couple of other projects. This is one I started before I was taken down, literally, by a lumbago... thing (not sure how to word it in english). Right now all hand craft are impossible, both because of the back pain and because of the strong pills :(

1 kommentar:

lykkefanten sagde ...

Av, av, av, din stakkel!!! Jeg håber, det hurtigt bliver bedre!
Søde broderier!