lørdag den 21. maj 2011

Vega Er Ude



Forleden aften lykkedes det mig, at færdigredigere opskriften til den lille Vega sweater, så jeg endelig kunne udgive den.
Det er min allerførste selv-udgivne strikkeopskrift (weee!), og den kan nu købes via Ralvery på både dansk og engelsk. Det er en meget stor ting for mig.

Vega er en fin lille sweater, der strikkes nedefra og op i et stykke. Sweateren strikkes i et enkelt rib-hulmønster, har raglan ærmer og en sød lille knappet flap.

Opskriften indeholder både skrevne instruktioner og diagrammer, så man frit kan vælge dem form man har det bedst med.


Vega er designet i 5 størrelser:
3, 6, 12, 18 og 24 måneder

Garnet jeg brugte er:
Filcolana Arwetta ekstra fin merino (100% merino) til den blå-grå
og Filcolana Merci (50 % uld og 50 % bomuld) til den... papaya-farvede
Begge garner er købt hos 123knit.com

- Man kan bruge et hvilket som helst garn i strømpetykkelse, som man kan få til at give strikkefastheden, som er 27 masker pr. 10 cm.

Opskriften kan købes ved at klikke på knappen her, som fører direkte til opskriften på Ravelry:

  OBS! Når opskriften er betalt vil du blive givet valget mellem at downloade den engelske eller den danske version.
 

Jeg håber i vil tage godt imod den :)

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hvor er den fin!! Den skal helt sikkert på mine pinde på et tidspunkt!! Hvor er det flot at du har lavet dit eget mønster! Det drømmer jeg om at kunne!! Tillykke med det!

lykkefanten sagde ...

Tillykke med offentliggørelsen. Den ér altså fin!

Kh Karen

Signest sagde ...

Tusind tak skal i have! :)

Camilla Ramsggard sagde ...

den er så fin... jeg er næsten sikker på jeg bare må strikke den til en eller anden