tirsdag den 14. juni 2011

Stripes for Sophie

Nu duede det ikke længere, at udsætte færdiggørelsen af gaven til min ven, Sophie, som flytter tilbage til London. Hendes afrejse er nemlig lige om lidt. Derfor fik hun den også idag.

Og heldigvis skal jeg allerede til London igen i Juli (til Knit Nation), så jeg kan se hende igen.


Pattern: Stripe Study af Veera Välimäki (Ravelry link)
Yarn: Some Shetland Lace-ish bought at Jorun Garn (when stashing it on Ravelry I linked it as Marianne Svit Supersoft, but i'm not sure that's true. In the shop it's on the cone, no labels)


So I had to stop putting off finishing the gift for my friend, Sophie, who is moving back to London. Her leaving is just around the corner, which is why I gave it to her today.



Luckily I'm going to London in July (for Knit Nation) so I get to see her again soon.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det kniber stadig med indlæg, øv... Men det er mig Charlotte You know ;-)
Heldig veninde, lækkert design, må lige tjekke hende ud.

Pialouise sagde ...

Hej Signe
Jeg har fundet herind via Unikarina - jeg er da helt vild med din Nova kjole, og de mange andre smukke ting du laver.
Har lovelinket til dig på min blog :)

God weekend.

KH Pialouise

Signest sagde ...

@Charlotte:Hvor er du sød, tak! :)
Har i øvrigt lige læst, at det måske kan hjælpe med google/blogger, hvis du logger ud og fjerner fluebenet ved "husk mig". Måske det er værd at prøve, for det er da lidt irriterende, hva' :)

@PiaLouise: Tusind tak skal du have. Totusind mange tak, faktisk :)
Har netop idag gjort den danske oversættelse af Nova kjolen tilgængelig på Ravelry :)