søndag den 26. juni 2011

Tick Tock


Nu er der efterhånden ikke længe til Knit Nation 2011, og nedtællingen er for alvor gået i gang for mig. Jeg glæder mig allerede så meget at det kilder lidt i maven.
Jeg har sågar tegnet mig et lille overblik over min tur og de ting jeg skal nå. Jeg skal bland andet have en lille tatovering på min hånd. Det må man nemlig ikke få i herhjemme i Danmark. Jeg skal også prøve at nå en lille tur London Graphic Centre i Covent Garden, og så skal jeg også se min veninde der er flyttet tilbage dertil.
Jeg har i det hele taget mange planer, for jeg elsker, elsker, elsker London og kommer der alt for sjældent.


Når det kommer til stykket kommer jeg stensikkert slet ikke til at følge planen. Det skulle ihvertfald ligne mig dårligt, men det er en hyggelig måde at glæde sig på.
Meget ulig mig har jeg også printet alle papirer i gooood tid, bare fordi jeg glæder mig og fik lyst til at have håndfaste beviser på at det kommer til at ske. Snart. Jeg har også fundet mit pas frem.


Det kunne være jeg skulle skrive lidt mere om de kurser jeg tager, og om hvad jeg tænker på at købe på Knit Nations Marketplace.
Jeg overvejer også at skrive daglige indlæg mens jeg er derovre. Bare sådan nogle små stemningsrapporter via min iPhone. Det kunne måske være meget sjovt...

● ● ●

There is not very long at all until Knit Nation 2011 starts now, and the countdown has really started for me. I am already so excited that I get butterflies thinking about it.
I've even drawn myself a little overview of my trip and the things I need to do. I will have a small tattoo done on my hand. It is illegal to tattoo on the hands here in Denmark. I will also try to take a little trip to London Graphic Centre in Covent Garden, and I also want to see my friend who has moved back there.
I have a whole lot plans, because I love, love, love London and visit far too seldom.

When it comes down to it I will probably not to follow the plan. It would certainly me unlike me if I did, but it's a nice way to channel my anticipation.
I have also printed all necessary papers in gooood time, which is even more unlike me, just because of my excitement and the need to have solid proof that I really am going to go. I also located my passport.

Perhaps I should write a little more about the courses I'm taking and what I am thinking of buying at the Knit Nation Marketplace.
I am also considering writing daily posts while I'm there. Just little updates via my iPhone. It could be good fun ...

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Ville syntes rigtig godt om daglige bulletiner fra Knit Nation. God tur derover.

Ulla V. sagde ...

Forventningens glæde er altid så skøn. Jeg kan godt forstå at du glæder dig til turen til London.
Jeg ELSKER også den by og boede der i ½ år da jeg var færdig med gymnasiet.

Jeg håber at du får gjort nogle af de ting du har planlagt, men også at der dukker spontane og herlige øjeblikke op, som vil gøre turen ekstra sjov. :))

Anonym sagde ...

Charlotte Kaae Savler....

lykkefanten sagde ...

Jeg stemmer for miniopdateringer undervejs... så kan vi, der bliver hjemme (suk) savle med ;)

Lou sagde ...

Synes også du skulle opdatere lidt om den der tatovering! ;-)

AllisonInPhilly sagde ...

Illegal to get a tattoo on your hands in Denmark? I'm really curious as to why. (Will it be fiber-related?!)

Signest sagde ...

Thank you for your lovely comments :)
I'll aim to make a series of little updates live from Knit Nation. I've already downloaded the blogger app and everything.

The tattoo is just my husband Jon's name on my ring finger. I don't ever wear my wedding ring, as I can't stand the sensation of wearing a ring, so I thought a tattoo would be better. I love tattooing and tattoos.

Maybe I frased it incorrectly. It is not illegal to have a hand tattoo in Denmark, but it is illegal for anybody to tattoo on hands, neck or head. I don't know exactly why and a quick googling didn't turn anything up, but the actual law is here:
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=59329