lørdag den 4. juni 2011

While I'm lying Here

Mens jeg alligevel ligger en hel del ned, kan jeg jo lige så godt tage mig tiden til at læse om mine yndlingsemner, bladre løs i strikkeblade og tankestrikke... en masse. Trods alt ikke den værste måde at tilbringe bidder af dagen på.

The Knitter's Book of Wool by Clara Parkes
While I'm lying down quite a bit, I might as well spend the time reading about some of my favourite topics, leafing through knitting magazines and mind knit... al ot. This is not the worst way of spending bits of my day, after all.

3 kommentarer:

Ina sagde ...

Av, ligger du der stadig? Jeg prøvede også sådan en omgang for nogle år siden, det var ikke sjovt. Men godt du bruger dagene godt.
Håber du snart kommer på benene igen!

christunte sagde ...

Stakkels dig! Håber det snart bliver bedre.

Signest sagde ...

Tak skal i have, Ina og Christine! Det er heldigvis hurtigt blevet bedre :)
Det var nemlig overhovedet ikke sjovt