lørdag den 16. juli 2011

Day 2

Jeg sidder midt i Knit Nations Marketplace og skriver. Jeg har ingen kurser idag, så jeg skal bare shoppe lidt og hænge ud omkring på Imperial College og i Knit - Tea Salonen, hvor Ysolda har sin bod. Hyggeligt og skægt.


Jeg har forelsket mig lidt i noget fantastisk gradueret garn fra John Arbon. 6 toner mørk til lys af samme farve. Jeg ved lige hvad jeg kunne strikke af det.

PS Det regner rigtig meget idag


I'm writing you from the middle of the Knit Nation Marketplace. I don't have any classes today, so I'm just doing a bit of shopping and hanging out around Imperial College and the Knit - Tea Salon where Ysolda has her stall. Very cosy and fun.

I've got a bit of a crush on some graduated yarn from John Arbon. 6 tones of the same color going from dark to lighter. I know just what i'd knit with it...

PS It is pouring rain today

Ingen kommentarer: