tirsdag den 19. juli 2011

Home Again

Så er jeg landet hjemme hos mig selv efter en helt fantastisk Knit Nation 2011. Jeg er lidt for flad og overvældet til at kunne skrive noget meningsfuldt om oplevelsen lige idag, men jeg kan dele nogle af de billeder jeg tog med mit almindelige kamera på det enestående Marketplace.

En af dagene, når begivenhederne har haft tid til at bundfælde sig, vil jeg fortælle lidt mere og vise hvad jeg endte med at købe.
The very popular Loop stall 

That were selling lots of Wollmeise yarn - and other goodies

Old Maiden Aunt were also there

And the spectacular naturally dyed Renaissance Dying yarn

Habu Textiles

And more Habu. Just wow!
I've landed and am back home after an magnificent Knit Nation 2011. I'm a bit too exhausted and overwhelmed to be able to write anything meaningful about my experience yet, but I can share some of the photos I took of the incredible marketplace.

One of these, when things have had time to sink in I'll tell a bit more and whow you what I ended up buying.

Ingen kommentarer: