søndag den 11. september 2011

Big Crochet Ideas

Jeg var egentlig næsten færdig med en stor lækker hæklet kurv i jersey"garn", men så fik jeg en idé... Faktisk fik jeg mange ideer, men med kun en spole af det fede... stof-garn måtte jeg jo starte med en af dem.
Så nu skrumper kurven i takt med at den anden idé vokser...

Og mens jeg skriver dette begynder jeg at overveje at genskabe kurven, og hækle den anden idé i en lækker pangfarve istedet. Hm...



I was very nearly finished with this lovely big basket crocheted in jersey "yarn", but then I had an idea. Actually I had a lot more than one idea, but since I only have one cone-ish thing of the yarn-ish stuff I had to start with one of them.

So now the basket is shrinking as the other idea is growing...

And as I'm writing this I am contemplating redoing the basket and crocheting the other idea in a bright color instad. Hm...

2 kommentarer:

Merete sagde ...

jeg kom i tanke om at jeg har set at man selv kan lave jersey- garn .. prøv at se her http://www.youtube.com/watch?v=EgazeaDWvqk&feature=related.
Bare som inspiration :-)
Merete Q

Charlotte Kaae sagde ...

Altså jeg kunne godt ønske mig sådan en kurv til min fødselsdag... i pang farver... eller bare opskriften måske ;-)