søndag den 9. oktober 2011

I Want One

Jeg har opdaget noget fantastisk. Jeg har opdaget iPhone covers der er designet til at man kan korsstingsbrodere bag på, og så snart jeg så det vidste jeg bare jeg måtte have et. Det er jo genialt.


Så nu går jeg spændt og tjekker postkassen imens jeg brainstormer og tegner ideer til hvad jeg skal brodere på coveret når det kommer. Har i øvrigt bestil et hvidt, ikke et pink.

(først set her, bestil herfra)

● ● ●

I've discovered something amazing. I've discovered iPhone cases that you can cross stitch embroider on, and as soon as I saw them I just knew I had to have one. I think it's brilliant.


I'm so excited I'm checking my mailbox a lot, and in between this, I'm brainstorming and drawing ideas for what I'll embroider on the cover when it arrives. I've chosen to order one in white, by the way, not pink.


(first seen here, ordered from here)

1 kommentar:

monaelisabeth sagde ...

Det var da en skæg ide, at man kan brodere på sin iphone (cover).
mvh Mona