onsdag den 26. oktober 2011

Meanwhile

Her har lige været lidt stille mens jeg har knoklet på for at få mit seneste strikkedesign klar til at blive lanceret på Rasmillas standKreative Dage-messen. (jeg kommer også til messen om fredagen, og jeg glæder mig).

Jeg lover at vise billeder meget snart... sikkert i weekenden, men jeg kan da afsløre at det har noget med de her strikkeprøver at gøre.


Til gengæld kender jeg en sej og sød strikkedesigner (Rachel Søgaard - uden blog eller hjemmeside, så intet link), som sammen med to andre spændende og seje damer (Stine Hoelgaard Johansen og Karen Marie Dehn) har udgivet en ny krea-strikke-hækle-brodere-krea-bog. Jeg har endnu ikke købt min egen (det er vel det man har en krea-messe til), men jeg fik lov at kigge en masse i Rachels og den er bare blevet kæmpe fin. Jeg elsker inspirerende krea-bøger - især når de er lækre at røre ved og at se på også. Uhm, og duften af ny strikkebog.


I've been a bit quiet lately, while I've been working to have my latest knitting design ready for launch at Rasmillas stand at the Kreative Dage Fair. (I'll be there myself on friday and I'm excited).

I promise to show pictures very soon ... probably this weekend, but I can reveal that it has something to do with these swatches.

Meanwhile, a new craft book by 
sweet and awesome knit designer (Rachel Sogaard - without blog or website so no link) together with two other exciting and cool ladies (Stine Hoelgaard Johansen and Karen MarieDehn) has been released.
 I've not yet bought my own edition (that's what craft fairs are for, right), but I got to look through Rachel's and it's really, really lovely. I love inspiring craft books - especially when they have the right feel and look as well. Uhm, and the smell of new knitting book.




2 kommentarer:

Charlotte Kaae sagde ...

Nej nej nej, hvad er nu det du har lavet, hvordan laver du den popup...

Signest sagde ...

Rooolig nu, Charlotte. Du spammer mig jo helt vildt ;)

Det med pop-up kan ændres et eller andet sted inde i instillinger...