torsdag den 27. oktober 2011

Oh Deer

Nå men, så blev jeg lige træt af at Pang!-shoppen har set så slatten-halvtom ud så længe, så jeg lagde lige en hel bunke nye maskemarkører ind. Jeg har nogle lidt mere prisrimelige steder at købe delene, så jeg kunne også sætte prisen lidt ned samtidig. Det gør mig glad.


Imorgen fredag tager jeg på lang-strikke-fart til Fredericia og Kreative Dage-messe. Sanne er allerede rejst derover med alle hendes Rasmilla-godter og fra imorgen kan mit nyeste design købes i hendes stand. 
Jeg glæder mig SÅ meget. Det bliver helt sikkert en super sjov og spændende dag.

Deer Dress - en pigekjole med rensdyr.

Det gik ret hurtigt med at få opskriften klar til afgang, så jeg nåede ikke at få taget nogle lækre billeder. Så snart jeg har gjort det, udgiver jeg opskriften på Ravelry.


So, I was a bit tired of the Pang! shop looking so drab and half empty, so I put up a whole bunch of new stitch markers. I've found some more affordable places to buy the elements, so I got to lower the price a little, which makes me happy.

Tomorrow Friday, I'm trekking all the way to Fredericia and Kreative Dage craft fair. Sanne has gone along ahead with all of her Rasmilla goodies, and from tomorrow to my newest design is available at her stall.
I am SO looking forward to tomorrow. It will definitely be a super fun and exciting day.

I was in a bit of a rush to get the pattern ready, so I didn't manage any good pictures. As soon as I have taken some, I will publish the pattern on Ravelry.

6 kommentarer:

P sagde ...

Åh, hvor er den fin! Den tror jeg bestemt min niece godt kunne tænke sig at moster strikkede til jul :) God fornøjelse i Fredericia!

Birgitte Graversen sagde ...

Skøn kjole, som er indkøbt hos Rasmilla i dag (hm, nok nærmere i går). Jeg glæder mig til at komme i gang.

lise sagde ...

Skøn kjole...hurtig,hurtig på Ravelry please :-)

Signest sagde ...

Hvor er i søde :)

Jeg lover, at jeg får opskriften færdig i ekstra hurtig turbo-fart!

Anonym sagde ...

Hej jeg har købt garn til 2 kjoler og opskriften i Fredericia, men der mangler en fortsættelse af skriften på side 3, der står hver femte linie er en anelse ?????????? så ikke mere, vil du være sød at sende en fortsættelse, Helle Mortensen Thulesvej 26 7000 Fredericia

Signest sagde ...

Hej Helle

Tak fordi du skriver. Jeg har desværre opdaget et par fejl i opskriften. Jeg retter dem med det samme og sender dig en ny opskrift.

Venligst
-Signe

- og hvis der er andre der har samme problem, som læser dette: skriv til mail@signest.dk og så ordner vi det :)