onsdag den 9. november 2011

Honestly

Helt ærligt, så elsker jeg mit liv lige nu. Jeg har det fedeste arbejde for 123knit.com, der giver perfekt mening for mig og som passer rigtig godt ind i mit og min families liv.


Jeg har fået så mange dejlige tilkendegivelser og skønne kommentarer på mine design, og det gør mig bare så glad. Og der er nogle søde strikkere der gerne vil hjælpe mig med at få flere design ud i verden ved at teststrikke. Det sænkede lige stressniveauet betydeligt, for jeg har SÅ mange ideer.

Jeg har også lige trykt nogle strikkeprojektposer her til formiddag, som jeg synes er blevet super fine og så er der også kommet en stor kasse med garn. Garn jeg har fået tilsendt fordi jeg skal lave nogle design for Filcolana.


Honestly, I love my life right now. I have the coolest job for 123knit.com that makes perfect sense for me and which fits really well into my and my family's life
I've gotten so many wonderful acknowledgments and lovely comments on my designs, which just makes me so happy. 
And there are some lovely knitters who want to help me get more designs out into the world by test knitting them. That just lowered my stress level significantly, because I have SO many ideas.


I just printed some knitting project bags this morning, which I think turned out super well and then this big box of yarn has arrived. Yarn that I've been sent because I'll be creating some designs for Filcolana.

8 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Fine projektposer! :)

Signest sagde ...

Tark :)

Kathrine sagde ...

Kære signe

Tillykke med dit nye job, det er meget tilfredsstillende når man finder drømmejobbet der harmonerer med familielivet:)

Lækre poser.

Glæder mig til at strikke for dig og er spændt hvad du tryller frem af dit lækre nye garn.

Kh
Kathrine

Charlotte Kaae sagde ...

Du ved jeg synes det er så fedt for dig (og for mig) vi er kollegaer nu -weeee fedt, hvordan mon en julefrokkost ville være... Strikketøj, nørdede samtaler og råhygge;-)

Charlotte Kaae sagde ...

Du ved jeg synes det er så fedt for dig (og for mig) vi er kollegaer nu -weeee fedt, hvordan mon en julefrokkost ville være... Strikketøj, nørdede samtaler og råhygge;-)

Frøken Lyngsø sagde ...

Så flotte strikkeposer! Jeg er helt vild med dem - smukt!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Signe

Tak for sidst:))

Sikke nogle herlig poser du har fået trykt og en super skøn pige kjole du har designet og som man kan se i dit forrige indlæg. Virkelig cool

Stine:)

Signest sagde ...

@Kathrine: Tusind tak skal du have. Jeg glæder mig også til at samarbejde med dig :)

@Charlotte: Hi hi, alletiders fedeste nørde-julefrokost :)

@Frøken Lyngsø: Mange tak skal du have! :)

@Stine: *Vinke vinke* Mange tak skal du have og selv tak :)