tirsdag den 22. november 2011

Playtime

Og nu hvor jeg nåede min totalt selvopfundne deadline giver jeg mig selv den totalt selvopfundne præmie - som ikke bliver mindre lækker af at være digtet om til en præmie i mit hoved.


Jeg giver endelig mig selv lov til at strikke af det her garn, som har ligget og kaldet på mig henne fra strikkekurven. Jeg ved lige præcis hvad det skal blive til og hvor lækkert et værn mod vinterkulden det bliver. Uhm, uld.

• • •

And now that I've reached my completely self imposed deadline, I'll award myself this self invented prize - which is no less delicious for being into a prize in an imaginary race.


I'm finally letting myself knit something out of this yarn which has been calling my from my knitting basket. I know exactly what it'll become, and what a delicious protection against the winter chill it'll be. Nom nom, wool.

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Du er altså god til at tage lækre billeder...

Signest sagde ...

Tark :)