fredag den 17. februar 2012

Dynamo Baby

Jeg har slæbt rundt på en irriterende forkølelse siden sidste uge, så det tog lidt længere end ventet, men nu er jeg klar til at vise en meget lille procentdel af de billeder jeg tog af Lykkefantens lækre LB iført Dynamovesten.


Jeg har også strikket min Novas jeg-går-KUN-i-pink-og-lilla version færdig, så når jeg henter hende fra børnhave kan det være jeg kan snuppe nogle billeder af hende også...


Min plan er at opskriften skal være færdig og udgivet inden ugen er omme, men jeg skal også på en spændende ekskursion imorgen, så nu må vi se...


I've been schlepping a cold around since last week so it took longer than expected, but now I'm ready to show you a very small percentage of the pictures I took of Lykkefanten's lovely LB wearing the Dynamo vest.


I've also finished my Nova's I-ONLY-wear-pink-and-purple version, so when I've picked her up from kindergarten I might be able to get some pictures of her too...



My plan is to publish the pattern before the end of the week, but I also have an exciting field trip tomorrow, so we'll see...

2 kommentarer:

Sassas mamma sagde ...

Det var en flott vest! Og for noen herlige bilder av den sjarmerende lille krabaten :)

Bebiane sagde ...

Hvor er han flot i sin nye kreation, som sikkert også er sød i pigefarverne :-)