onsdag den 1. februar 2012

Mood Enhancers

Når vejret og det hele lige bliver en tand for... januar, så har jeg heldigvis måder at muntre mig selv op.
En af måderne er, at gå ind på Ravelry og kigge på alle de fine stribede Nova-kjoler som folk har strikket. I skrivende stund kan jeg se 113 kjoler på Ravelry, og det er stor, glad ting for mig. Jeg kan stadig ikke helt rumme at folk kan få sådan nogle smukke ting ud af de ord jeg har skrevet.



Min nyeste måde er, at gå ind på den russiske side Kuklenok.com og finde Nova-opskriften.Jeg synes detdet er kæmpe sejt at Nova nu kan strikkes på russisk.
Den søde ejer eller hvad-det-nu-hedder skrev og bad om lov, hvilket klart var et stort plus. Hver opskriftside har også en fin copyright statement og alting. Meget fint og professionelt - så vidt google translate kunne vise mig.

Og pludselig føler jeg mig ikke nær så januar længere.

● ● ●

When I feel like the weather and everything else becomes just a bit too ... January, I have ways of cheering myself up.
One way is to go to Ravelry and look at all the beautiful striped Nova dresses that a people have knitted. As I write I see 113 dresses on Ravelry, and it's a big, happy thing for me. I still can not quite believe that people can make such wonderful things from of the words I have written.


My newest way is to go to the Russian site Kuklenok.com and find the Nova pattern. I think it's all kinds of awesome that Nova can now be knit in Russian.
The sweet owner or whatever-it-she-is wrote and asked for permission, which was a big plus. Each pattern page also has a nice copyright statement and everything. Very nice and professional - as far as google translate could show me.

And suddenly I don't feel quite so January anymore.

4 kommentarer:

gelineck sagde ...

Det er også en meget fin kjole - ville bare ønske at
Opskriften gik ned i baby-størrelser :-)

Hilsen Maja

Charlotte Kaae sagde ...

:-) Januar kram. 113 kjoler, det er vildt flot... Godt gået Signe :-)

Sidsel Sangild sagde ...

Det er da også en fed kjole! Den er på min snart uendelige to-do liste. Og nu er vi jo i februar, så det hele skal nok gå ;-) Det er jo en kort måned og så går det stærkt (har bestilt tidligt forår).

Monstermønster sagde ...

Så kjekt!

Novakjolen er ofte i bruk hos oss, det frister med en ny nå som hun nesten har vokst ut av størrelsen sin. Og så får jeg tantebarn til våren, det er jo på sin plass med strikkekjole til lille ny?