mandag den 26. marts 2012

Another New Design

Det er ikke fordi jeg siger så meget for tiden, men det er altså fordi jeg er i fuld gang med nogle nye design for Filcolana. De er til kvinder med kurver.
Jeg synes jo slet ikke der er nok lækkert strikdesign til os på den anden side af L - og da slet ikke af den slags som er designet til vores proportioner (og ikke bare er regnet op i størrelsen fra en small, eller noget). Måske man kan gætte af mine tone, at det er en af mine kæpheste...
Må jeg præsentere en lille flig af endnu et af disse design:


Hun skal hedde Loa.

I'm not saying much at the moment, but that is only because I'm busy working on some new designs for Filcolana.
The designs are for curvy women. I don't think there are nearly enough knitting designs made for those of us on the other side of L - and especially not ones that are designed for our proportions (instead of just upsized designs originally made with a Small women in mind). This is something I feel quite strongly about, as you my tone might have revealed...
May I present a wee sneak of another one of these designs: Her name will be Loa.

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Det ser spændende ud! Flot farve også :)

Ketty sagde ...

Hej Signe

Hvor er jeg enig med dig - der mangler virkelig kræs for os med de smækre kurver :-)

Glæder mig meget til at se de færdige resultater.

Har lige kigget rundt på din blog og er da faldet fuldstændig for "Dagny" - den må strikkes til min datter.

Glade forventningsfulde forårshilsner
Ketty