mandag den 10. september 2012

More Pretty Photos

Som jeg begyndte at vise i sidste uge, har Filcola-Nanna taget nogle super fede billeder af et par af de modeller jeg har lavet til hende. Den ene hedder Aurikel og den har jeg vist, den anden hedder Fenya.
Fenya er under bearbejdning og opskriften bliver, som Aurikel, gratis tilgængelig via Filcolana når den er klar.




Fenya er strikket i den totalt himmelske kombination af 1 tråd New Zealandsk Lammeuld (den lækreste uldne uld) og 1 tråd Indiecita (den fineste, bløde alpakka) og kommer i str. M (L) XL (2X) 3X


Last week I started showing you these lovely photos that Nanna, the owner og Filcolana have taken of a couple of my most recent models. Last week I showed you Aurikel, this week it is Fenya.

This pattern is also being edited at the moment, and will become available for free fron Filcolana at a later date. Not sure when, but I will announce it when it happen. The pattern will become available in Danish first and then in English after that.

Fanya is knit in the divine combination of 1 strand of a woolly wool: New Zealandsk Lammeuld and one strand of lovely, soft alpaca: Indiecita, both yarn off course by Filcolana.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold k... hvor er den bare smuk og anvendelig - jeg elsker dine modeller Signe.

KH Birgitte

Sarah sagde ...

Den er fin - den er så lige røget i bunken af 'den skal jeg da ha'...

Ulla V. sagde ...

Jeg er bare så glad for at du er tilbage. Dine glade ord og smukke håndarbejder har manglet...jeg håber at du lige så stille får det bedre, og mærker energien pible tilbage.

Det er skønt at det er cardigans du har designet. Jeg elsker cardigans og kan næsten ikke leve uden. :)) De er utrolig elegante og fulde af smukke detaljer. Og som altid ser dine ting bare virkelig færdige og totalt gennemarbejdede ud. Det er en svir. :))

Mange søndags hilsner til dig