mandag den 3. september 2012

Pretty Photos

Filcolanas indehaver Nanna har taget nogle super fede billeder af et par af de modeller jeg har lavet til hende. Den ene er Aurikel strikket i det skønne nye Cinnia-garn. Opskriften er under bearbejdning netop nu, og vil blive gratis tilgængelig fra Filcolana når den er klar. Jeg skal selvfølgelig nok sige til.




The owner of the yarn company Filcolana has taken some fantastic pictures of a couple of the designs I did for her. Here is Aurikel. Which is being edited at the moment, and will become available for free fron Filcolana at a later date. Not sure when, but I will announce it when it happen. The pattern will become available in Danish first and then in English after that.

11 kommentarer:

Sascha sagde ...

Den ska såååå meget hjem og bo i mit skab! Er vild med den!

Kludemutter sagde ...

Hold op den ser spændene ud ')

Yt

Merete sagde ...

Jeg vendte spændt på den opskrift og den kommer på mne pindie, når den er klar. Jeg har det anbefalet garn liggende, men som håndfarvet. Den bliver så flot

Karie Bookish sagde ...

Den er så FED!

Rikke sagde ...

Jeg glæder mig så meget til den!

Charlotte Kaae sagde ...

DEN ER SÅ SMUK...

Ketty sagde ...

Den er da så fin, og i en vildt lækker farve her på billederne.

TrineØC sagde ...

Hvor er den flot! Den skal jeg helt bestemt strikke!!

Signest sagde ...

Hvor er søde. Mange tak!

Anonym sagde ...

Den her model ser jeg først nu.....den skal jeg strikke i GRÅ

Den er vildt flot
KH Birgitte (en af dine fans :0))

Sissehøben sagde ...

Nøj hvor er den flot Signe, respekt! Den skal jeg helt klart strikke. Måske i Bitter Lemon <3