torsdag den 4. oktober 2012

Flid

Der er åbnet en ny garnbutik på Vesterbro. Den hedder Flid og ligger på Saxogade. Weeeee!
Jeg har vidst det lidt i forvejen, fordi Filco-Nanna står for noget af garnet. Og jeg har glædet mig.
Første gang jeg kom forbi og så at der var åbent skyndte mig og Nova os indenfor.


Faktisk er Flid slet ikke kun en garnbutik. Der er også fint håndlavet (er jeg ret sikker på) børne/babytøj og hæklede krammedyr og den slags. Det fik jeg slet ikke kigget ordenligt på. Jeg var mest bare fokuseret på garnet.


Og på den fede kunst på væggen og hvor hyggelig butikken og ejeren (en af ejerne...) var.


Der var et rigtig fint udvalg af lækkert garn i smukke, smukke farver. Masser af alt det gode: uld, uld, uld og alpakka.


Det ville være virkelig dårlig stil at gå ud af en lille, ny garnbutik uden at købe noget. Ikke at det overhovedet var muligt med alt det lækre garn på hylderne.
Jeg er dog rimelig godt dækket ind hvad gælder Filcolana-garn (host), så jeg lod Nova vælge nogle farver af Isagers nye Højlandsgarn... eller hedder det Highland nu. Ihvertfald er det peruviansk og blødere end det originale Højlandsgarn.


Nova valgte fire fine farver, som er super fede sammen og netop nu er ved at blive forvandlet til en vinterkjole til hende.

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hov - det vidste jeg ikke! Jeg må da ned forbi og tjekke den ud :-) Det er altid godt med lækkert garn i lokalområdet :-)

Karie Bookish sagde ...

Najs! der må du tage mig med hen :)

Monstermønster sagde ...

Oi! Dit vil jeg! (Jeg vil forsåvidt til KBH også, men det blir det ikke å¨en liten stund)

Og kjekt å lese om ny versjon av Isager Highland.