tirsdag den 16. oktober 2012

New Gear

Jeg blev så træt af altid at måtte have næsten alle mine strømpepinde igennem pindemåleren når jeg skulle forsøge at samle mig et sæt af samme størrelse. Eller ihvertfald alle dem der ligner hinanden. Og det er mange af dem, for jeg har hidtil foretrukket bambusstrømpepinde.
Jeg er også ret skudt i de firkantede - ihvertfald til nogle ting... men det var en sidebemærkning. Jeg har bestilt nogle smarte farvede strømpepinde fra USA, så jeg slipper for alt det måleri hver eneste gang.

Knitter's Pride strikkepinde fra Webs

Måske bestilte jeg også en enkelt lille par firkantede. Må jo lige prøve dem af i metal også. Jeg elsker nyt strikkegear.




I got so tired of always having to stick almost all of my double pointed needles through the needle gauge when trying to assemble a set of the same size. Or at least all those who look similar. And many of them do, because I have so far preferred bamboo dpns.
I'm a little infatuated by the square ones - at least for some things... but that's beside the point. 

I ordered some fancy colored dpns from the U.S., so I don't have to measure every damn time.

And maybe I also orderer a wee set of pretty square needles. Had to try out the metal ones, you see. I love new knitting gear.

3 kommentarer:

Jeanett Kaare sagde ...

Var de dyre? Har præsis samme problem!

Lou sagde ...

Firkantede alligevel? Det forstår jeg ikke - hvorfor er det smart? :-)

Heidi sagde ...

Wow de er virkelig fine - sånne vil jeg også ha - her skal alle pinnene igjennom målenern og nå har jeg tabt 2 målere og appen på telefonen er ikke helt til å stole på. .....Takk for tipset!!