torsdag den 20. december 2012

Give Away

Imorgen er det min tur til at bidrage til Charlotte Kaaes super fede strikke-jule-giveaway-kalender. Der har simpelthen været så mange fine præmier, og jeg har hygget mig med at følge med og glæde mig over hvor mange glade strikke-vindere Charlotte får skabt.

Præmien jeg bidrager med til 21. december lågen er et lille Deer Dress kit. Jeg har trykt en særlig lille projektpose med rensdyrdiagrammet på til lejligheden.



Hvor er det i øvrigt typisk mig at sætte mig til at skære et helt stencil af bittesmå masker, når jeg har 1.000 andre projekter på pindene og julen lige om hjørnet - for ikke at nævne en messe i januar.
Klogt var det ikke, men nogengange (ofte) er jeg bare nødt til at give efter, når min hjerne har fundet på en kreativ idé.


I posen er der nok Rasmillas Yndlingsgarn til en hvilken som helst størrelse kjole + Deer Dress opskriften. Den smukke røde farve er en af Sannes nye og den er så smuk. Den helt perfekte røde, hvis man spørger mig.


4 kommentarer:

Charlotte Kaae Mathiesen sagde ...

Smiler, det er en helt perfekt gave - TAK Signe

Jette sagde ...

Rigtig flot gave. Skal nok deltage der i morgen. Har et lille barnebarn som så ville blive glad

monaelisabeth sagde ...

Det er en super flot give-away - og jeg har skam også smidt lod ind. Flot design - fedt mønster.

corazon sagde ...

Such a nice skirt for little girls. Great give away.