mandag den 28. januar 2013

Januarmesse

Hver januar og august finder der en branchemesse sted. Det er sådan en hvor garnbutikker og andre butikker der sælger garn, stof, knapper og den slags kan komme og kigge på hvad nyt garnfirmaerne (og stoffirmaerne og knapfirmaerne og dem der sælger lynlåse og... you get the drift) har at byde på.


Messen hedder TexStil og finder sted i Vejle og de sidste par gange har jeg været derovre. Dels har jeg haft modeller udstillet i Nannas Filcolana-stand og dels har der været hyggelige kollega-venner, at følges med. Denne gang gik der ged i planlægningen og jeg endte med ikke at komme derover. Æv.

Modellen til venstre er min Zigzag-agtige. Modellen til venstre er Charlotte Kaaes Kys.

Men Nanna tog fine billeder af mine nye Filcolana-modeller, og dem ville jeg da lige dele.

1 kommentar:

monaelisabeth sagde ...

Flotte modeller.
Det må være noget af et saaffenland at være til sådan en messe :o)