torsdag den 2. maj 2013

Spaaaaam

I've sort of lost momentum writing here. I want to. I get ideas of things I'd like to write about or share.
But then another 7...12... 26 spam comments land in my inbox, and I just... The impulse dies, when feels like another post would just be another place for the spam to pour in. Sorry!

I'm turning off the comment feature and will try to come up with a solution that will bring back the fun. I'm sorta busy, which is also why I haven't done something about it before, so maybe this is also the time to think about maybe changing things around and trying out a different... thing. I dunno. We'll see.

• • •

Jeg har list tabt pusten mht. at skrive her. Jeg vil rigtig gerne, og jeg får ideer til ting jeg vil sige eller dele. Men så vælter der 7...12... 26 flere spam-kommentarer ind i min inbox, og så... Trangen dør lidt ud, når det føles som om endnu et indlæg bare er endnu et sted hvor spam'en kan vælte ind. Sorry!

Jeg lukker kommentar-funktionen og prøver at finde på en god løsning, som vil gøre det sjovt igen. Jeg har tem'li travlt for tiden, så det er nok også en del af årsagen til, at jeg ikke lige har fået gjort noget før nu. Det betyder måske, at det også er et godt tidspunkt at kigge på andre slags... løsninger. Jeg ved ikke, vi må se ad.

Ingen kommentarer: